Expert Personenschade
E : [email protected]
De cliënt na het hem overkomen ongeval zoveel mogelijk terugbrengen in zijn gewone leefsfeer, daar span ik mij voor in.
In 1998 ben ik in dienst getreden van Drost Letselschade als receptioniste/telefoniste. Tot die tijd was de letselschadebranche voor mij onbekend terrein. Al gauw kwam ik er achter dat deze branche diverse interessante aspecten in zich heeft waar ik voorheen totaal geen weet van had. Ik ben mij gaan verdiepen in de ins en outs van de letselschaderegeling in zijn geheel.
Al vrij snel heb ik mijn functie van receptioniste/telefoniste ingewisseld voor die van letselschadecorrespondent en na het volgen van diverse cursussen en studies en het opdoen van de nodige ervaring ben ik inmiddels aardig thuis in de letselschadepraktijk en ben ik uiteindelijk doorgegroeid tot mijn huidige functie van Expert Personenschade. Na al die jaren heb ik nog altijd het gevoel dat ik bij Drost op de juiste plek zit.
In mijn dagelijkse werkzaamheden staat het contact met de cliënt centraal en probeer ik mij zoveel mogelijk in te leven in de impact die een ongeval doorgaans op het dagelijks leven van een cliënt heeft. Helaas kunnen wij het gebeurde niet ongedaan maken, maar wij kunnen wel proberen de situatie zoveel mogelijk draaglijk te maken! Daarbij gaat het niet alleen om geld, maar juist ook om het aanreiken van handvatten om de cliënt weer zo goed mogelijk te laten functioneren in zowel het dagelijks leven als, indien van toepassing, het werkzame leven.